Chat i Expressen

Så fjortis jag känner mig nu. Såg att Mattias Andreasson från EMD/Let´s dance skulle chatta på Expressen nu på eftermiddagen. Så jag tänkte att jag skickar väl in en fråga på skoj och ser om den kommer med, och den kom med...där ser man.


Nina Vilken är din favoritsång av dom som ni i EMD har spelat in?
Mattias "We can". "Baby goodbye" är oxå en favvo. ;)

Om ni inte tror mig så kan ni kolla på: http://www.expressen.se/noje/chat

Och jag som i alla år har mobbat min kompis Malin för att hon lyssnar på pojkbandsmusik, och så har man chattat med en sån själv...förlåt Malin.

Fan så rastlös jag är...
Testade den här förut, kolla om ni kan eller om ni tappar bort er. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0