Dataspel

Bara för att proven är överstökade nu så innebär det inte att man kan sitta och ta det lugnt och lata sig, nej nu ska 2 skrivarbeten lämnas in också.
Den ena ska handla om abort och hur olika religioner ser på det, och den andra skrivningen handlar om evolutionen...

I går började då Greys anatomy igen och det är precis så bra som jag minns det...!! :)
Nu får gärna veckan gå snabbt så jag kan få se nästa avsnitt nångång.

Jonas satt och spelade dataspel med sina kompisar, alltså alla sitter hemma hos sig och sen har de hörlurar på sig med mick så de kan prata med varandra undertiden de spelar samma spel.
Efter att hört honom i 3 timmar tyckte jag att det räckte.
Då hör jag honom säga till sina kompisar:

-Ja...Nina tittar på TV här så jag måste sluta efter den här omgången.
-Ja...det är viktigt sånt där vet du...höhöhöhö....

När han slutat undrade jag vad det var som var så viktigt.
-"Eh...öh....jo att du tittade på Greys anatomy...DET var viktigt...sa jag."
Yeah right hörredu.
Hämta täcke o kudde, det blir soffan för dig i natt. Mupp.
Nej, nu överdramatiserade jag lite. Han fick sova i sängen.

Men vaddå, vad ska jag hitta på då i 3 timmar utan att höra honom? Han hörs ju i hela lägenheten när han spelar sitt *censur* spel. Gå ut och bygga 1000 snölyktor?
Och när han blir spänd och stressad så liksom ändrar han tonläge också, så han låter ungefär som när E-type "sjunger" entonigt och mörkare röst än vanligt.
"Ja...jag är tagen! jag är tagen!........tack.........här finns det extra kraft......okej......hahahaha......mmmm precis......jag är tagen! jag är tagen!.........tack." (Tror inte att det är nån större förlust för hans polare om han slutar spela eftersom dom tydligen måste rädda honom hela tiden.....)
Höra det i (minst) 3 timmar var man än är i lägenheten, och så säger han hånfullt till sina kompisar att han minsann måste sluta för att det är viktigt för mig att höra vad dom säger på TV.
Ja då är det nära att Nina blir kriminell...


You - Tarzan, Me - Jane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0