Drottningholm

Jonas, Mille och jag har precis varit ute på en liten åktur med vår pruttibangbangbil.
Solen sken och vi kände för att hitta på något som även Mille skulle gilla - hitta ett fint ställe att gå en promenad på.
Vi åkte runt en stund och till slut hamnade vi i Drottningholm.
Där var det fullt med människor och fyrbenta varelser som var ute och promenerade, så vi stannade där.
Det var fullt med is på vägen men det blev en rätt skön promenad ändå i solen.
Tror att vi är rätt nöjda alla tre. :)
Här kommer lite bilder från promenixen:








Jonas och Mille och den rosa bajspåsen (jag valde färgen, hi hi).


Mille och jag....och nej jag sover inte även om det ser ut så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0