Dunk dunk dunk....

Har varit iväg en sväng till Åhléns och köpt namnsdagspresent till Jonas. Han älskar ju böcker bibliotekarie-son som han är så han ska få en bok som Mia Skäringer har skrivit och en "hör-bok" av Martina Haag. Har tjatat på honom att han ska läsa en av hennes böcker för dom är lite roliga, men nää....då tänkte jag att det kanske blir av om han får lyssna sig igenom boken i stället. :)
Så så får det bli. Synd att inte mammas yrke gick i arv till mig så att jag skulle tycka att det är lite roligare att städa än vad jag tycker nu...mamma var städtant eller lokalvårdare som det så fint kan heta också. :)

Jag tänker skolka från skolan idag. När jag gick till Åhléns skenade mitt hjärta iväg igen och jag fick t.o.m ont i ryggen. Så nu har jag tagit reda på numret till min läkare i vårdcentralen så ska jag ringa henne i morgon bitti. Dom har ju bara telefontid mellan 9-9.45 på dagarna...
Vill ju inte få hjärtsnurp bara för att man ska försöka gå ner i vikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0