Egoquiz

1. Vad var bland det första Jonas sa till mig när vi träffades för första gången?

a. "-Ät med stängd mun tack."

b. "-Du är ju inte lika tjock som du sa att du var...."



2. Vad hände i 7:an när jag stod och redovisade framför hela klassen?

a. Jag råkade fisa högt och ljudligt och hela klassen skrattade åt mig.

b. Jag hade rinnsnuva och snoret fastnade på mitt redovisningspapper och blev en lång sträng när jag försökte dra bort pappret.




3. Vad hände när jag skulle sova över hos Cecilia och vi satt på madrassen jag skulle sova på och gosade med hennes kanin?

a. Kaninen fick fnatt och började riva i madrassen.

b. Kaninen sket på min huvudkudde.



4. Vad hände när Hanna och jag åkte "Discojet" på Gröna Lund i somras?

a. Jag spydde på Hanna och vi var tvungna att gå hem igen.

b. När vi skulle av hade karusellen vi satt i låst sig och dom fick hämta verktyg för att få loss Hanna och mig.




5. Vad hände min första dag när jag skulle börja jobba på dagis?

a. Jag gick till jobbet men märkte sen när alla tittade frågande på mig att jag var på fel ställe.

b. Jag tog fel på datum och var dessutom bortrest så jag fick börja två dagar senare i stället.


Svar: 1b, 2b, 3b, 4b och 5b.

Gissade på flest A: Känner vi varandra överhuvudtaget?

B: Vi är antagligen bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svaret på fråga 3 kunde jag i alla fall! :-D

2010-03-02 @ 23:28:17
Postat av: Nina

Haha, jaaa...minnen....:)

2010-03-03 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0