Energikick

Jag kom på knepet. Behövde visst bara öppna balkongdörren för att få liv i djuren, tänk vad lite sol och luft kan göra... Dom har insupit en massa luft nu och springer som tokar runt runt i lägenheten, en stund tidigare låg dom som två döda sillar i soffan och sov djupt.
Jag fick också en energikick och slängde på mig träningskläderna och har precis gjort ett 15 minuterspass på Crosstrainern. Satan på gatan vad jobbigt det var! Godisätandet har redan satt sina spår! Mamma mia...För någon vecka sen var 15 minuter inga problem och man funderade på om man skulle orka fortsätta till 20 minuter. I dag var det minsann inga funderingar...fick plåga mig fram till 15 minuter. Kan jag kanske ha en infektion i kroppen ändå måtro...? *host host* ja...jag är nog lite sjuk ändå. Där har vi förklaringen till varför jag inte orkade längre... ;)

Cecilia var tyvärr upptagen med både skola och jobb idag, så jag får ta och hitta på något annat...hm...kanske blir en långpromenad i alla fall. Eller nä...jag väntar till Jonas kommer hem så kan vi gå tillsammans så kan han bära hem mig om jag gör mig illa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0