Flås flås

Shit vad andfådd jag har börjat bli...
Så fort jag gör något så blir jag andfådd och så har det inte varit förut. :s
T.ex när jag nyss tvättade håret och skulle handdukstorka det efteråt så flåsade jag som om jag hade sprungit.
Är på vippen att kontakta vårdcentralen och kolla upp blodtryck och lite sånt och se om jag borde fortsätta med soppor eller inte...

I går blev jag överlycklig när jag vägde mig...hade gått ner 7,1 kilo. Och jag vet, jag vet man ska inte väga sig för ofta...men jag vägde mig i morse också. Och då stod vågen på -7,9 kilo helt plötsligt. Så nu har jag tappat förtroendet för vågen...vad fasen man kan ju inte gå ner 8 hekto på en dag?! Verkar lite FÖR otroligt, vågjävel o lura mig sådär.
Nu har jag ingen aning om vad jag väger.

I morgon ska en personal på Xtravaganza visa mig alla träningsmaskinerna dom har och ge mig ett träningsprogram som jag ska följa. Dom spelar alltid såndär luuuuugn, harmonisk musik typ som man hör på kinarestaurangerna i lokalen så jag tror att min vän mp3-spelaren får följa med. Man blir ju inte särskilt laddad och träningssugen av att lyssna på kinarestaurangmusik, eller hur?

Och så har jag matte i morgon igen. Och jag har inte gjort min matteläxa än, shame on me.
Tänkte vänta tills mattegeniet Jonas kom hem så jag kunde tjata lite på honom om uppgifterna. :)
I bland att det illa för en plugghäst att bli tillsammans med ett IG-barn. Höhöhö...
Nä. Jag har inget vettigt att skriva märker jag så jag avslutar nu.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0