Garderob

I natt har jag sovit som i ett skruvställ med katten på magen, hunden med sitt huvud på mina ben och Jonas tätt intill. Men det var lite mysigt också med alla mina pojkar omkring mig. :)

Nu har Jonas fått ihop garderoben som vi har i sovrummet så nu är det förhoppningsvis slut med alla högar med kläder som läggs på vår byrå.



Det ska sättas dit lite handtag och grejer inne i garderoben också innan det är helt klart.

I morgon bär det iväg till Katrineholm igen och när jag kommer fram ska jag träffa min kompis Hanna-Liisa. Ska bli kul att träffa henne igen, tror att vi sågs senast när vi var i Östersund och firade Malin. Så 7-11 januari sågs vi senast...så då är det på tiden att vi träffas igen. Vi ska hem till hennes föräldrars hus och laga mat, hennes föräldrar är i Finland just nu och Hanna är kattvakt så därför ska vi vara där.

Idag måste jag säga till läraren att jag måste gå iväg till vårdcentralen på rasten men jag drar mig lite för det.
Han är en mycket bättre lärare än min förra mattelärare för han förklarar mer ingående så man förstår...men en gång för några veckor sen när en kille i klassen var tvungen att gå tidigare så blev läraren tvärsur! Ingen förståelse där inte...vi är ju ändå vuxna människor som en del av oss har jobb också eller barn och inte en gymnasieklass som hellre skolkar och går till rökrutan.
Säger bara det, använd kondom annars är risken att du föder en ny person som blir lärare en vacker dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0