Hypnotiserad hund...?

Fredag idag tänkte jag skriva men det är det ju inte alls det, men det känns så för nu har jag inga fler lektioner under den här veckan.
Vi håller på med ekvationer på matten och det är precis så roligt som det låter...blä.

Dagens höjdpunkter var att solen sken i förmiddags (den försvann undertiden jag hade min mattelektion...)
och att jag tjänat 500 spänn idag. :) Eller tjänat å tjänat, böckerna jag sålde kostade ju mer än 250 spänn styck men ändå. Nu ska vi tänka positivt här!

När man följer Xtravaganzas program så får man en avslappnings-cd med i startpaketet. Har nyss lyssnat på den och Mille som var så busig och sprang runt här som den tok han är innan jag satte igång cd:n, somnade som en stock i soffan med leksaken brevid sig. Han reagerade inte ens när jag gick ut i köket och DET är ovanligt, så jag vet inte om han är hypnotiserad eller något? Kanske skulle passa på att uppfostra honom lite? Du får INTE skydda matte och husse från allt som rör sig och du får INTE tigga när vi äter....du gillar INTE att sno folks vantar när vi är ute och går...när du ska skita så skiter du bara EN hög inte tre!

Jonas ska ut med sina kompisar och ta "en öl" (brukar bli många fler än så) så det blir en solokväll för min del. Eller ja iofs så har jag ju Millepille hemma. :)
Vi ska kolla på Grey´s anatomy i kväll och bara myyyysa.

Nu ska jag betala lite räkningar och deklarera...skoj skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0