Inställt

Det blir ingen fotografering (modell för en dag) på lördag, dom kom på att det var påsk på lördag. Duh!
Som att dom inte visste det innan...nötter.
Så det är inställt.
Men det positiva med det hela är att mina nya kläder som jag skulle haft till då, har jag ju kvar i alla fall.
Mmm...det var ju väldans positivt. Vem skulle komma och sno dom liksom?

Har precis varit ute på en promenad med Milton. Vi gick saaaktaaaa runt kvarteret dels för att han verkar ha en varannan halta-på-tassen-dag (igår haltade han inte alls och sprang t.o.m) så i dag haltade han igen och jag som får ett tryck över bröstet så fort jag rör på mig. Kände sen när vi stod i hissen när jag la handen på bröstet hur hjärtat slog som om jag hade sprungit runt kvarteret. Förlåt för att jag tjatar så mycket om det här med mitt hjärta, men jag tycker att det känns så läskigt. Men i morgon får jag förhoppningsvis hjälp i alla fall.

För att skriva om något annat...hum...nyss klämde jag i mig en hel tomat, visste inte att tomater kunde vara så goda.... :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0