Jag är på gång!

Vi är på gång! Vi är laddade, vi är tända... *sjunger*
Så skulle man kunna beskriva det, fast det är inget snuskigt på gång utan jag har anmält mig till en Xtravaganza-grupp i går så nu finns det ingen återvändo.
Så nu är jag igång helt enkelt!
Fick mitt fina lilla startpaket i går, eller fick o fick...jag köpte det.



Det innehöll en motivations-cd, omega3 tabletter, kokbok, hemuppgiftbok, penna, måttband, loggbok och en plastmugg att dricka sina mumsiga, bumsiga soppor ur.

I dag kl 16,30 ska jag gå på mitt första tjockismöte. Då ska jag och 6-7 till ha möte med vår handledare som kommer att hjälpa oss hela vägen.
Och i går var första informationsmötet, hörde knappt vad han sa för jag kunde inte sluta stirra mig blind på alla bamsestora träningsredskap som fanns där. Min lilla crosstrainer skulle mosas under crosstrainern dom hade där.
Ser fram emot det här, hur jag ser på saken sen när jag levt på soppa i några dagag är en annan historia. Men då får jag klicka mig fram till H&M:s hemsida och Ginatricot:s hemsida och dreggla på deras kläder och drömma mig bort lite. Det har hjälpt mig förut. :)

Jag är på gång!

fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0