Måndag

Urk, jag tror att jag spyr snart om jag ska blanda till en soppa till. :p
Alltid samma sak...man tar en mängd vatten, häller ut pulvret ur påsen som ryker upp i ansiktet på en så man får hostattack, man vispar o vispar o vispar för att få bort klumparna som bildas, vispar lite till och tänker att NU är nog klumparna borta. Men det är dom inte alls det...och man känner hur klumparna kommer in i munnen när man dricker och jag försöker att tänka på något annat...mina söta djur eller något roligt som väntar. Och sen när man druckit upp mår man lite illa...och så skölja ur muggen och sätta in i diskmaskinen. Så har jag gjort ungefär 42 gånger snart.
Och nu undrar jag om jag verkligen pallar med en vecka till eller om man ska gå ner till halvfart då man får äta t.ex några skivor skinka och broccoli och lite annat. Bara att slippa dessa soppor för en vecka vore underbart, men jag vet inte hur Xtravaganza kör sitt race. Ska dit idag så jag ska prata med dom om det här.

Milton är hemma från dagis idag, han fortsätter att bara sova o sova och han haltar dom enstaka gånger han är uppe och går. :( Det är höger framtass som gör väldigt ont verkar det som.
Man känner sig nästan lite sjuk själv när djuren inte mår bra...

Idag har Jonas namnsdag så jag ska ut och se om jag hittar nån liten present till honom sen. Fast han vet nog inte om det själv att han har namnsdag. :)

Vad länge det var ljust ute igår kväll! Underbart.

Nu ska jag ta tag i de sista uppgifterna på matten...det börjar redan bli lite svårt, hur ska detta gå? :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0