Mille 3 år!

GRATTIS MILTON PÅ 3-ÅRS DAGEN!!!



Var har åren tagit vägen? Det går alldeles för snabbt...


10 veckor...(här hade vi ingen aning om vad som väntade...)


3 månader...(fortfarande ingen aning...)


...4 månader...(här började vi ana....kolla blicken.)


Bollen fick vara hel i en halv dag...


Matte glömmer dom jobbiga stunderna i bland...


:)

Så nu är ballongen köpt och uthängd på dörren...

Bildbevis.

...Och tårtan är köpt....


Ja, det blir såhär när man närmar sig 30 och inte har barn...

Så nu ska jag bara ta på mig klösskydden på armarna och klä katten (lilla storebror) fin, så är vi klara att fira födelsedagshunden sen.

Kommentarer
Postat av: line

du hade verkligen en fin blogg :)

Hur länge har du haft den ? <3

2010-03-09 @ 17:08:02
URL: http://liinedalen.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack snälla! Vad glad jag blir. :)

Jag har haft den sen oktober ungefär...

Kram! Nina

2010-03-09 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0