Rosor och chokladbollar

I går när Jonas kom hem så hade han tre röda rosor med sig hem till mig.
Jag som inte har fått blommor av honom på säkert 2 år och då på min födelsedag undrade:
"Jaha, Jonas...vad har du nu gjort?"
Men han skrattade bara och sa att han inte hade gjort något, utan dom var för att han älskade mig.
Han går förbi Hötorget på vägen hem från kursen han ska gå på nu fram till onsdag, och där hade han köpt dom.
Sa att det gärna får bli en vana att han kommer hem med blommor såhär. :)



Senare på kvällen satt jag och pluggade och fick värsta chokladsuget! Så jag ställde mig och gjorde chokladbollar, blev faktiskt riktigt goda om jag får säga det själv.
J gillar inte pärlsocker utan föredrar kokos på och eftersom han var så gullig och kom hem med blommor så är det ju klart att han ska ha kokos på sina chokladbollar! :)


Har hunnit norpa några när bilden togs, därför det inte är så
många kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0