Söndag

Åh. Solen skiner idag också, nu skulle man väl kunna säga att det är vår på riktigt?
Vi klubbar för det i alla fall. :)
Vi har precis varit ute på en liten promenix i stan, jättehärligt.

Nu har jag fått veta lite mer om Xtravaganza så jag tror att jag ska köra på det.
Är hög tid att göra en förändring i mitt liv, dessutom får man stöd hela vägen och det behövs.
Min kompis Karolin har kört med Xtravaganza och hon har verkligen lyckats. Hon är en riktig pingla idag!

Så vad tyckte ni om Melodifestivalen då? Var det rätt låt som vann?
Har läst lite kommentarer som folk skrivit på Aftonbladet och Expressen och de flesta verkar missnöjda med vinnaren. Alltid ett mysterium det där...folkets omröstningar stämmer aldrig överens med kommentarerna dagen efter...fast dom som röstade på Anna kanske har bättre för sig än att sitta o sura på Aftonbladets hemsida...?

Idag har vi duschat och trimmat vår lille vovve. Vi kan inte sluta att titta på hans fina bruna ögon. Dom brukar gömmas under 5 kg hår men nu syns dom faktiskt. Och dom ser stoooora ut! Han är så fin vår lille hund.
Vi har haft en liten paus från trimmningen för det var så mkt att göra, men nu är det dags igen att ta nya tag.
Sen kanske det är Simbas tur...eller kanske inte...då är risken att han skulle se ut såhär:



Tack för att du läste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0