Tråkigt och jobbigt

Simba och jag sitter och glor på varandra, vi har tråkigt.
Gjorde misstaget att sätta igång tvättmaskin och diskmaskin samtidigt också, så det dånar i hela lägenheten nu.

Idag är allting "den sista", så nu har jag ätit min sista frukost (på 4 månader), sista frukten, sista kexet och min sista godisbit. Har inte hunnit till lunchen än..men den blir ju också min sista. Haha, låter som att jag ska dö eller något. Men 4 månader är rätt lång tid. Faktiskt. I går gluffsade jag en massa onyttigt också. Bara för att det var "den sista". Har väl gått upp 10 kg till innan kursen ens har börjat...

Solen skiner, om man skulle ta och gå ut lite kanske? Nä. Det är säkert kallt ute. Sen är det jobbigt att ta på sig sina byxor också.

Det är farligt att börja plugga för man blir så fruktansvärt SLÖ!
Blir man. Inte jag, utan man. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0