Våffeldagen

Våffeldagen idag då...
Den ska jag fira genom att dricka min lilla soppa...suck.
Hade ju hellre satt tänderna i en knaprig våffla då då men det vore ju ett big NO NO.
Och har man kommit såhär långt vore det ju dumt att förstöra något.
Mmm, ...nu har jag intalat mig själv att det vore dumt. Så ingen våffla för min del.



Var tvungen att plåga mig själv lite genom att leta bild på våffla (nog för att ni vet hur en sån ser ut...men ändå, roligare med bild) och så blev den första bilden jag tog för liten, och var tvungen att söka igen efter en våffelbild...massor med våfflor över hela skärmen. Gaaah!
Nu blev jag hungrig...

Njut av era våfflor idag och ät gärna en för min del också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0