23 maj

Idag fyller min älskade syster år!!!


GRATTIS Gumman!!!

Men jag är inte i K-holm och firar henne utan hemma och pluggar.
Nu kan det ju tyckas grymt att inte fira sin syster på hennes födelsedag, men hon och hennes döttrar kommer hit till Stockholm på fredag och DÅ ska jag fira henne. :)
Det här provet är så viktigt att jag klarar så jag har faktiskt inte gjort annat än pluggat, pluggat, pluggat den här helgen. Försöker att tänka att snart är allt det här över, och jag behöver ALDRIG mer räkna matte. I allafall inte på väldigt länge...
Efter provet har jag äntligen sommarlov från skolan, hinner vara ledig i 2 veckor innan jag ska börja sommarjobba.
Dom två veckorna tänkte jag vara i hemstaden för det är en massa födelsedagar och skolavslutningar så det är lika bra att hålla sig där då istället för att åka fram o tillbaka.

Nej, nu har jag haft min lilla paus, det är bara att ta tag i matten igen....snart sommarlov...snart sommarlov...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0