Alla känner apan, apan känner ingen...

Jonas skulle på ett viktigt möte idag på morgonen via jobbet så då fick jag lämna Mille på dagis. Det brukar för det mesta vara Jonas som lämnar på morgonen annars samtidigt som han är på väg till sitt jobb. Och det verkar som att han får kontakt med alla möjliga hundägare under vägen för väldigt ofta dom få mornar jag lämnar så kommer personer osäkert fram med sina hundar och frågar antingen om det är Milton eller om det vanligvis brukar vara en kille eller man eller som nu i morse en herre (hahaha!) som brukar gå med Mille. Joo, svarar jag och så får hundarna leka en stund. Fattar inte hur Jonas kan få så mycket kontakt med folk, när jag hämtar från dagis varje eftermiddag så går vi ibland värsta omvägen hem men inte kommer folk fram med sina hundar för det. Hum. :)

Idag får jag veta hur det gått på provet. Mellan 15.30-16.30 får vi veta....
Om det råder total tystnad här på bloggen så har det antagligen gått åt skogen, om det gått bra så lär hela världen få veta det när de hör mitt glädjetjut.....

To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0