Det blir aldrig som man tänkt...

Det blir inte alltid som man har tänkt sig...det blev ingen fest hos Stina för min del igår, för min kära lilla farmor dog igår morse.
Vi visste att hon var sjuk, men hon har kämpat ett bra tag så hennes bortgång kom ändå som en chock.
Hon har alltid känts så stark. På något konstigt sätt har man ändå räknat med att hon alltid ska finnas.
Visste direkt vad det var när mamma ringde och sa att hon hade något tråkigt att säga.
Min syster och hennes barn är här, så vi var hemma och hade en lugn kväll hemma i stället.

Idag är det söndag och vi har precis varit ute på en liten promenad i parken här i närheten. Vi håller på och gör oss iordning för att åka till Sparreholm där syrrans kille ska möta upp oss (syrran, barnen, mig och Mille) med bil och köra hela vägen till K-holm.
Jonas ska åka hem till sin mamma efter det...

Kommer nog att skriva lite här med syrrans dator under veckan.

Kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0