Error

Varför ska alltid allt dumt hända mig?
Försökte boka tågbiljett hem för syrrans och min del till på lördag, men SJ har ju fixat en extra grej så man måste fylla i sitt hemliga lösenord för att köpet ska gå igenom. Jag gjorde samma sak i förrgår och är rätt säker (trodde jag) på vilket lösenord jag hade. Försökte en gång, nej det var fel...tänkte att ibland är det så kinkigt med stora eller små bokstäver så jag provade igen med bara små bokstäver...nej fel igen....men så tänkte jag men det ÄR ju det här lösenordet så jag provade igen. Och så blev lösenordet spärrat och jag kan inte köpa några biljetter. Tjoho.
För att fixa ett nytt lösenord måste jag gå in på min Internetbank och jag har ju inte min dosa här så jag kan inte gå in där, så det blir bara till att ta sig till tågstationen och köpa biljetter där i stället...morr.

Har tagit en långpromenad i dag och senare när syrran och barnen kommit hem från skola o jobb så ska vi åka till badhuset. Hoppas att bubbelpoolen funkar denna gången! Halva badhuset är antingen trasigt eller stängt och så tar de samma pris ändå som när allt funkade en gång i tiden...

Ingen idé att dra ut på det, nu ska jag till tågstationen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kolla din facebook!

2010-05-06 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0