Flipp flopp

I kväll dyker då syrran och mina två favvotjejer upp. Mitt yngsta syskonbarn fyller år i början på juni så hon har sagt att hon kommer att ha med sig en lång önskelista till mig. :)
Men jag har redan köpt en present till henne, hon ska få Timoteij-skivan. Hon och hennes syster ÄLSKAR låten "Kom" som dom sjöng i Melodifestivalen så jag hoppas att hon blir glad när hon får hela skivan.
Nu är det slut på leksakspresenter, även lilltjejen börjar bli en stortjej. Hon har t.ex önskat sig en bärbar dator och mp3-spelare......hon kan få en skiva för det är nog vad moster har råd med just nu...

Såg ni Semifinalen i går till Eurovision?
Sverige gick inte vidare. :(
Tycker att Anna Bergendahl var så duktig och hon gjorde det så bra så det är inte hennes fel att det gick som det gick. Otur att vi skickade en ballad samma år som nästan alla andra länder gjorde samma sak, vi har ju faktiskt inte skickat en ballad till Eurovision sen 1998 med Jill Johnson - Kärleken är. (Info från svt.se)
Men så kan det gå...
Bättre lycka nästa år.

Nu längtar jag bara tills det ska bli kväll och att mina tre älsklingar ska komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0