Gaga olala...

Även denna dag har varit lugn. Träffade min kompis Annika idag och vi tog en fika ihop och pratade en massa strunt.
Vid halv ett skulle mitt ena syskonbarn komma hem från skolan så jag var tvungen att vara hemma till dess, för jag har lånat hennes nyckel för att jag ska kunna gå som jag vill när dom inte är hemma.
Sen kom även andra syskonbarnet o syrran hem.
Nu är barnen hos sin pappa och syrran är hos sin kille och jag har en mysig kväll hemma i syrrans lägenhet. Går runt och låtsas att den här snygga lägenheten är min, hihi.
Har laddat upp med alla möjliga onyttigheter framför tv:n.

I morgon bitti åker syrran och jag hem till Stockholm igen.
Vi tänkte bränna en del pengar på stan under dagen och på kvällen är det ÄNTLIGEN dags att ta sig till Globen och se Lady Gaga!!! :)
Som vi har längtat. Tror att det kommer att bli en skitbra show, vi tänkte hinna med varsin drink innan dess också.

Hoppas att ni också får en skön o rolig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0