Lita inte på postorder!

Har inte skickat efter på postorder på lääääängeee, men nu var jag ute efter en fin klänning som jag tänkte ha i sommar. Och jag har kollat runt lite överallt och så gick jag in på Haléns och hittade den här:


Den till vänster tyckte jag var enkel och fin och så gillar jag rosa. :)

Idag plingade det till i mobilen och det stod att mitt paket hade kommit, så det var bara att ta på sig skorna och promenixa ner till affären och hämta ut det. Nyfiken så sliter jag upp paketet och får upp klänningen....jaha...färgen var lite mörkare i verkligheten men det gör inget.
Och så ska jag prova den och den är rätt fin, men .....är den inte lite för stor i storleken? Haléns storleksrekommendation tyckte att jag skulle ta storleken större efter att ha mätt mig, men jag tog risken och tog min vanliga storlek ändå och tur var väl det för annars hade jag kunnat haft en liten koja inne i klänningen. Och jag min dumbom trodde att tyget var i tunt bomullstyg, men tyget är rätt tjockt och tungt och så är det ränder i tyget uppe vid brösten...:/
Och ju mer jag tittar på klänningen ju fulare blir den. :( Och jag som hade tänkt ha den på mina syskonbarns skolavslutning men nu vet jag inte...där rök min sista 500:ing, har 18 kronor kvar på kontot nu...tjoho.
Det är väl det här som är risken med att beställa på postorder antar jag....
Det kommer nog att dröja några år igen innan jag glömt det här och beställer igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0