Lugn fredagkväll

Det har varit en lugn dag idag.
Jonas och jag tänkte först gå till en restaurang som ligger här i närheten som heter "Göken". Men så när vi kom fram så visade det sig att det var stängt...så då gick vi ner till stan i stället och hamnade på Max o åt hamburgare.
Hade hunnit bli sugen på en ceasarsallad men hamburgaren gick ner den också.

Sen kom vi hem igen och jag har räknat matte nu i några timmar och gosat med djuren. Tar en välförtjänt paus nu från matteräknandet för vi tänkte gå till affären och handla lite kvällsmat. Är sugen på Tacos men Jonas verkar inte lika pigg på det, ska försöka övertala honom...:)

Ha en skön kväll!


Simba och jag


Mille "ville" absolut låna mina solglasögon...


...och han ser ju riktigt cool ut i dom vår lille gangsterhund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0