Paket? Till moi? Wiiie!

Idag plingade det till i mobilen igen och nästa paket var på väg. Jag skickade efter detta i mars-april nångång och har redan betalat för det för länge sen, så nej jag bränner inte en massa pengar som jag inte har medan stackars Jonas jobbar o jobbar. Så är det inte. Men hur som helst...det plingade och jag fick (äntligen) hämta mitt paket från H&M. Min kjol, tubtopp o klänning allt i svart, ska vara väldans färgglad i sommar som ni märker. Och dom här kläderna satt faktiskt riktigt bra, blev så kär i kjolen och tubtoppen (och klänningen också iofs) så jag har dom kvar på mig nu. Tihi... Så nu har jag fått en annan bild av postorder som kanske inte är så dumt ändå, kanske bara är Haléns som är ovanliga dumma? Så H&M tänker jag nog skicka ifrån fler gånger.

Nu har jag hämtat hem min lilla vovve-prins från hunddagis och lämnat en lapp att han ska vara ledig i två veckor från o med nästa vecka, eftersom Mille och jag ska vara i hemstaden då.
Fyllde i med hans namn och datum han skulle vara borta och skrev under med "vänliga hälsningar matte Nina". Är inte det här en övning innan man skaffar barn o sätter dom i förskolan, så vet inte jag...

Nu är det dags för plugg igen.
I morgon klockan 9 smäller det!
Är nervös inför provet, men är ännu värre nu när alla ni vet om precis när jag ska göra provet också.
Jag kan aldrig hålla tyst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0