Snart prov........

Åh hjälp!
Satt och kollade på foton som jag nyss tagit och fick till min fasa se att den där jäkla (eller nä..det här är ju min blogg...så då säger jag JÄVLA!) pigmentfläcken ovanför överläppen alldeles vid snorrännan har kommit tillbaka, precis som den gör varje sommar. Gaaaah! Ser ut som jag har mustasch!
Hur får man bort såna?!
Det syns särskilt när jag viker upp läppen eller plutar som jag gör på bilden...varför ska man få så mycket dumt för? Pigmentfläckar, vad dom är dom bra för? Ingenting.



Jag retade ju syrran och satte dit en mindre smickrande bild på henne igår, så då kan jag ju bjuda på en oseriös bild på mig själv idag då då. :)

Jag skrev ut två gamla nationella prov och gjorde den ena på en timma igår kväll för att se hur jag låg till. Och som vanligt så blev jag helt tom i huvudet när jag såg provet framför mig och gjorde en massa slarvfel. Och det slutade med att jag fick 9,5 poäng och 14 var godkänt och att Jonas var den elakaste läraren jag någonsin haft och jag den värsta eleven, så vi sa knappt godnatt till varandra, haha.... I morgon är det riktiga provet, så jag pluggar som en toka idag också (förutom just precis nu då) så då vet ni vad jag sysslar med i dag. I natt kommer jag inte att kunna sova och i morgon kommer jag vara skitnervös.
Vill klara provet! Buhuhu....måste klara det!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Har oxå en pigment fläck där! Har hört allt från "-du har kaffe på läppen, - du har lite choklad där, - har du druckit vin?" Och mer syns den nu när det blir sommar och sol =). Men, men det får man väl leva med. Lycka till med provet!! Kram

2010-05-24 @ 08:50:25
Postat av: Nina

Haha..vad roligt att vi är fler i släkten som har så. ;)

Ja..och så brukar jag få höra "du är smutsig där" och så pekar dom. Men som du säger så är det väl något man får leva med.

Tack för dina lyckoönskningar, kan behövas. :)

Kram kram!

2010-05-24 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0