Solen, var äääär duuu?

Undrar när solen tänker dyka upp...
Det har varit en kall vår i år, hoppas VERKLIGEN INTE att det även blir en kall sommar.
Då sätter jag mig faktiskt (trots min dödsångest) i ett flygplan o flyger till värmen i stället.
Och nej jag menar inte helvetet, utan kanske Spanien eller något annat skojigt land.
Men man hoppas ju förstås att värmen ska hitta hit så man slipper åka.

Jag har kört med en kålsoppa och en jäkla massa frukt och grönsaker enligt ett visst recept denna veckan.
Man skulle gå ner 5 kg om man följde den i en vecka hette det. Jag provade sön-torsdag och jag hade i stället gått UPP 4 hekto, så nu har jag slutat med den elaka soppan och fortsätter på mitt sätt i stället.
Men det hade funkat på min kusin...synd att det inte funkade på mig också, 5 kilo minus hade varit väldigt välkommet, nu får man gå ner dom den långa, jobbiga vägen i stället. :/

Idag är det en mulen och grå, tråkig dag så idag blir det plugga matte och kanske kika på nån film för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0