This is it...

Nu kan jag inte göra mer för att påverka betyget i matte B.
Provet är över och det känns bara så skööönt!
Tror att jag lättade 14,5 kilo på en gång bara genom att bli av med provet. (eller så är det pga nervositetbomben jag la i toan i morse) :)

Mådde jätteilla i morse av nervositeten...jag brukar inte vara nervös för saker o ting men det här var jobbigt tills provet väl började, då började det kännas lite bättre.
Konstigt att magen reagerar när man är nervös eller orolig, hur hänger det ihop egentligen?
Men jag är i allafall stolt över att jag gjorde mitt bästa.
Har kämpat som ett svin de senaste veckorna och BARA läst och pluggat HELA TIDEN.
Pust! Nu är det över...

I morgon ska jag träffa Cecilia och ta en fika och på kvällen ska jag åka till Danderyd och träffa Stina och Victoria för vi ska ha lite picknick hemma hos Stina.
Nu börjar det roliga! :) :)
Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0