Ärenden

Idag har jag sprungit runt som en skållad...nånting...runt på stan och uträttat en massa ärenden som man så fint säger när man ska leka vuxen. Jag har fixat en ny halsbandskedja till ängeln som jag ärvt efter mamma för den gamla kedjan gick av när jag borstade håret häromdan. Har varit hos gyn (ooo så roligt det va när TVÅ gynekologer står och kikar en rakt in i härligheten och säger "men ååååh så fint det ser ut!" Vad säger man? Tack?), varit på Jonas jobb och han har hjälpt mig att kopiera mitt id-kort till en grej, hämtat ut mina klänningar som jag skickat efter, varit på Apoteket och snart ska jag skicka iväg viktiga papper till banken och hämta hem Millekillepille (hunden).

I morgon får vi hem vår nya säng. :)
Dom skulle leverera den nångång mellan 9-16 och jag som hade tänkt ta en fika med Sofia i morgon, hoppas att det blir av så man inte måste sitta hemma och uggla o vänta på att dom ska dyka upp med sängen.

Sen så bär det iväg till K-holm IGEN i slutet av denna vecka.
Syrran och jag ska åka med bussresa till Ullared på lördag, klockan fem på morgonen går bussen.
Satan så trött man kommer att vara då, man kan nästan lika gärna tälta på torget den natten så man får lite sovmorgon. Men kul kommer det att bli! Hoppas kunna hitta lite julklappar där också.

Men nu ska jag hämta hem vovven.

Baj baj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0