Just another day...

Saknar mamma lite extra idag så det är lite jobbigt nu.
Det känns i hela kroppen att man inte har pratat eller träffat henne på ett bra tag för jag känner mig lite rastlös och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen för att komma ifrån den här jobbiga tomheten.
Sen så sitter förkylda, dödssjuka Jonas och jag mest och glor på varandra här hemma och då blir man ju också påmind om mamma hela tiden när man har tid att sitta och tänka.
Dagens stora händelse var väl att jag kom på hur man la in bilder på mina kontakter i mobilen så bilderna syns när folk ringer till en, då förstår ni vilken sysslolös dag detta är.

På fredag är det dags för boupptäckning så det är dags att åka till K-holm igen och träffa systeryster o systerysterbarn och systerysterpojkvän.
Ska bli så skönt när ALLT är överstökat och man bara kan få läka sina sår utan att behöva tänka på något av det praktiska. Nu har ju syrran fått ta den största biten eftersom hon bor i samma stad och hon är 1000 gånger smartare än jag när det gäller...allt... men det ska ändå bli skönt när allt är över.

Nu ska jag ta och fortsätta göra mitt ingenting.

En fin och sann dikt:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0