Kan själv!

Har precis gjort något väldigt vuxet, har bokat en resa helt själv. Vansinnigt läskigt när det handlar om så mycket pengar och kan inte lova att allt blir bra och så, men iväg kommer vi nog i alla fall. :)
Syrran, syskonbarnen, Jonas och jag ska till Fuerteventura den 17 april så nu har vi något att längta efter!
Så nu är det hårdträning som gäller här fram till dess, har precis tagit en runda på crosstrainern här hemma...
Kände mig inte så peppad att träna för jag har suttit framför tv:n hela morgonen med täcket om mig och tittat på "Vakna med the voice" så jag var riktigt jäkla seg när det programmet slutade. Men så bytte jag om och började trampa på medan dålig dancemusik pumpade ur högtalarna (det är den enda musiken som funkar att träna till) och helt plötsligt så började jag att tänka på mamma igen - och så började jag känna mig jättearg! Arg på hela situationen, att hon är borta och att hon behövde bli sjuk och, ja allt! Så jag började att trampa som besatt och svetten stänkte lång väg men ju mer jag trampade desto mer fick jag utlopp för min ilska, det var skönt.
När jag tränat färdigt så nästan kröp jag in till duschen men det känns så bra nu! Skönt att ha tränat och skönt att fått bli av med lite ilska som man gått omkring med.
Tog en fika med Sofia igår som jag skrev om igår och hon berättade att hon skulle spela på en julkonsert här i Stockholm och att den som ville fick vara med i deras kör och sjunga. Jag har ju sjungit i kör när jag var liten och tyckte att det var roligt. Och den stora drömmen är väl att man hade fötts med en bra sångröst och man kunnat sjunga inför publik utan att publiken håller för öronen och skriker åt en att sluta sjunga. Men en kör skulle man ju kunna vara med i som en rolig sak att göra bara, så jag ska nog gå dit när dom övar den 2 december. :)
Nu ska jag ta en liten promenad till affärerna här i närheten tänkte jag.
Ska köpa nya broddar innan ett nytt snötäcke lägger sig över marken och man står där helt handfallen och undrar hur man ska komma ut utan att slå ihjäl sig. Och så måste jag handla lite mer saker i mataffären...inte så intressant för er att veta.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0