Romantik, vad är det?

Idag har Jonas och jag varit tillsammans i 7 år och 8 månader.
Ja varje månad räknas.
Försökte vara lite gullig igår och gav honom ett ljus igår med en romantisk (tyckte jag) text på men fick bara ett högt yl till svar "men åååh inte ÄNNU fler ljuuus..." Och jag blev lite ställd för jag hade inte väntat mig den reaktionen och tittade bara på honom och då mumlade han fram "det är ju inte du som har kommit på texten själv".
Vad det stod på ljuset? Såhär stod det:
"Jag älskar dig
Jag känner mig trygg och säker i närheten av dig med tanke på att jag vet hur mycket du älskar mig.
Den här värmen är något jag vill ge dig därför att du är ljuset i mitt liv.
En sak är säker, min passionerande eld för dig kommer aldrig att slockna."
Smörigt och bra tänkte jag men det gick tydligen inte hem...
Vi är ett mycket vackert par... ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

ha ha jag tror din passionerade eld slocknade direkt nu.. jonas då:)

2010-11-15 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0