Högskoleprov

Jonas vaknade och tvingade iväg mig på provet för jag hade hunnit börja gråta igen och hade nästan bestämt mig för att inte göra provet. Det som gjorde att jag inte kunde släppa tanken var att jag sa till mamma medan hon fortfarande fanns att jag skulle göra provet idag. Och då kände jag mig tvungen att verkligen göra det för det var bland de sista sakerna jag hann berätta innan hon gick bort.
Så jag gör provet både för mammas och min egen skull idag.
Just nu är jag hemma på lunch och så börjar prov 4 kl 13:55 sen rast och sen sista provet, så kl 16,10 är allt över. Då har jag gjort mitt livs första högskoleprov och det lär inte bli det sista!
Voine voine så svårt det är...
Nu är det dags att få i sig lite mat innan jag ska bege mig bort till skolan (som ligger 10 minuter härifrån, lyx!) igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0