Ny jacka

Nu har vi sprungit runt på stan en stund och har faktiskt hittat varsin ny vinterjacka, wiie!
Jag hittade min jacka inne på Stadium, det blidde en svart igen. Jonas tyckte att jag skulle variera mig lite men min förrförra jacka var faktiskt blågrön och jackan innan den var vit medan han BARA har haft svarta jackor, så undrar vem som borde variera sig egentligen av oss två. ;)
När jag provade min jacka så frågade jag min käre sambo hur jackan såg ut att sitta.
Jonas: Jo men den sitter bra...
Jag: Men sitter den inte lite tajt över rumpan?
Jonas: Men du är ju lite extra mullig just nu när du inte mår bra men det går du ju ner snart.
Jaha...TACK Jonas för din ärlighet. Man lär sig något nytt varje dag, just nu går jag tydligen runt och är lite EXTRA tjock dessutom.
Men jag gillade jackan så den fick det bli. Vikten tar jag tar i igen sen...

Regnet öste ner hela tiden så vi är blöta och frusna nu så nu är det skönt att vara inomhus igen och myyyysa.



Jag i min nya jacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0