Regniga söndag

Idag ska jag försöka ta mig i kragen och göra något vettigt av den här dagen...eller vettigt o vettigt, vi planerar att ta en sväng ner till stan och kolla efter nya vinterjackor.
Det var en tjej i skolan igår på högskoleprovet som hade en jättesnygg lite längre jacka och då blev jag också sugen på att köpa en ny. Hade inte tänkt göra det först men sen jag såg den där så vill jag det. :)
Vill ha en som döljer the ass lite granna.

Regnet vräker ner och vi som hade tänkt ta en promenad genom Djurgården idag, får se hur det blir med det.
Hoppas att regnet lugnar ner sig lite så kanske man kan gå ändå.

Syrran skulle iväg till skoaffären och köpa nya vinterskor åt sina flickor idag.
Är glad att jag är 14 mil ifrån dom idag kan jag säga, haha. ;)
Har varit med dom några gånger i skoaffären och det börjar lugnt men sen blir det grinigare o grinigare och till slut så börjar man gå för sig själv runt i affären för att inte få en flygande sko i huvudet. 2 av 3 av dom har samma smak och det är den 3:dje personen som det alltid blir bråk med.
Fast dom har lovat mig att inte slå ihjäl varandra där i affären så jag hoppas att dom håller vad dom lovat.

Ja, i övrigt har jag väl inte så mycket att skriva just nu.
Det är det vanliga, massor med tankar på mamma hela tiden. Nu har jag t.o.m börjat drömma om henne hela nätterna och där känns hon så levande så jag var tvungen att tänka efter i morse om hon finns eller inte...

Nu ska vi ta och göra lite frukost och snart börja göra oss i ordning för stan.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Du behöver inte tänka efter om hon finns eller inte Nina, svaret är självklart! Hon finns! Någonstans!

2010-10-24 @ 16:34:24
Postat av: Nina

Tack gumman!! <

Jag försöker också tänka att hon finns nånstans. Låter kanske sjukt men jag låtsades att hon var med mig igår när jag gjorde provet, hon är med mig överallt. Tror att hon vakar över alla sina nära och kära.

2010-10-24 @ 16:48:28
Postat av: syrran

det var tröstande ord. tack

2010-10-24 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0