Sovtuta

Gissa om jag blev förvånad när jag såg vad klockan var när jag vaknade idag....13.50!!!
Så länge har jag inte sovit sen jag var fjortis på riktigt.
Visserligen var jag ute med Milton klockan 7 i morse men ÄNDÅ!
När Jonas öppnade sovrumsdörren och märkte att jag var vaken sa han bara:
-Du behövde visst sova ut...
Jo tydligen jisses amalia.

Jaha vad ska man hitta på idag dårå?
Vi som hade tänkt göra en massa saker idag...eller massor...långpromenad och en tur till Kungens kurva för att kika på sängen igen men nu kom man ju av sig lite när man märkte att man sovit bort halva dagen.

Jonas är ute och rastar Milton nu och jag ska nog ta och göra mig i ordning för dom få timmar som är kvar av detta dygnet...

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0