Förkylning och ny säng

Ja jösses nu har Jonas blivit förkyld och jag vaknade av ett långt bröl i morse.
Ett bröl som betydde "tyck synd om mig för jag är sjuuuuuuk, jättesjuk."
När jag frågade hur han mådde så kunde han inte prata utan viskade fram:
-Jag mår inte så bra. Och la till lite hostattacker till det.
Han har sprängande huvudvärk säger han men spelar ändå musik och tittar på film på högsta volym...
Det är tur att jag ska vara hemma i morgon så jag får ta hand om min lille "dödssjuka" älskling.
Jag har varit en sväng ner till stan idag och köpt en ny säng, bara sådär.
Så i mitten av november kommer en ny säng med måttet 180 cm hem till oss och några veckor senare kommer en ny gavel. Det sved till ordentligt i plånboken att betala för den, men det blir kul när de nya grejorna kommer hem! :)
Ja vad har mer hänt då? Jag håller ju på och planerar lite för den kommande festen, tänkte att vi kan ju inte bara sitta o glo på varandra rakt upp o ner i flera timmar så jag håller på och funderar ut en liten frågelek.
Så roligt att göra lekar när man själv inte behöver medverka, hihi...
Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme? :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, Jonas låter precis som Jocke gör när han blir förkyld! Tänk att de stackars små männen är så klena, klarar inte ens av en liten förkylning utan att känna sig dödssjuka...hehe.

2010-10-31 @ 20:53:39
Postat av: Nina

Tror att de flesta tjejer känner igen det här på sina pojkvänner. :)

Men det är väl så kanske att killar är starkare än oss tjejer fysiskt men vi har högre smärtgräns än vad de har?

2010-11-01 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0