7,5 år

Idag har Jonas och jag varit tillsammans i 7,5 år!
Ja halvåren är viktiga också. :)
Man märker mer och mer på oss att vi varit ihop rätt länge nu för det blir mindre o mindre viktigt att fira dom här tillfällena.
-"Vad ska vi hitta på i kväll då för att fira?"
-"Vet inte....promenad eller gå till hundgården eller nåt?"
Romantiskt.

Ungefär lika romantiskt som när han varit hos mig den där första helgen vi träffats och jag frågade honom helgen efter:
N: -Är vi ihop nu eller...?
J: - Ja...det tror jag...eller vad tycker du?
N: - Jo...det tycker jag.
J: -Ja...okej. Från och med nu eller från förra helgen?
N: -Vet inte...vi kan säga förra helgen.
J: -Okej...

Men det är skönt att vara med någon som man känner så bra, man har ju hunnit med en hel del på den här tiden och han har sett alla mina sidor...ja då menar jag inte baksidan och framsidan utan att jag varit arg, ledsen, glad, hysterisk, barnslig o.s.v och jag har sett hans sidor.

Men hur som helst så hoppas jag att vi får många halvår till tillsammans!



Kommentarer
Postat av: Ida

Wuahahaha så romantiskt! Ungefär lika romantiskt som när jag fick veta att Erik och jag var ihop. Han sa att "så nu har jag tre flickvänner". De andra två var, hrrrmm, mina bröst....

2010-09-15 @ 10:47:29
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: Nina

HAHAHA!!!

Låter som killar är sådär i allmänhet. :)

2010-09-15 @ 10:52:58
Postat av: Ida

Händer ju inte alltför sällan att man får påminna "du, jag har ett ansikte också....." Han var "bara" 22 då, men vissa saker ändrar sig aldrig!

2010-09-15 @ 13:58:22
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: Nina

Känner igen det där...

Man får påminna om att "här uppe är jag!" när han bara tittar ner och säger godnatt eller vad det är. Skönt att höra att fler är så trodde att det var Jonas som var ovanligt pervers bara, haha!

2010-09-15 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0