Dator i småbitar

Min bärbara dator gick ju sönder häromdagen och igår gjorde the sambo ett försök att laga den.
Vips så låg det 50-tal skruvar på bordet och allt huller om buller.
Stod och tittade på min nu ännu mer trasiga dator och började fundera om jag hittat en karl som är lika "händig" som min pappa som en gång när min radio gick sönder la en stor smörklick (???) i den och trodde att det skulle göra susen, men radion fortsatte "konstigt" nog vara stendöd. :)

Under tiden Jonas försökte fixa datorn kom min kompis Karolin in på MSN och började skriva så jag kände mig manad att skriva tillbaka, det var lite svårt men det gick. :)



Datorn ligger fortfarande i småbitar och Jonas ska fortsätta slakta den i kväll.
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0