Famous Nina ;)

Nån som såg premiären av "Idol"?
Audition är ju nästan ett måste att se på, det är ju det roligaste.
Sen när alla har kommit till själva tävlingen och sjunger samma, gamla, vanliga låtar är det inte lika kul längre.
Syrran och jag råkade gå över Sergels torg när alla stod där och köade.
Man var tvungen att gnugga ögonen både en och två gånger för det var så himla mycket folk där så man trodde inte det var sant. Förstår att "juryn" tröttnar till slut och fäller en del elaka kommentarer...men jaja. Har man gett sig in i leken får man leken tåla också.
Syrran och jag sjunger hellre än bra och det vet vi ju, så när vi samlat ihop oss och hakan kommit upp från marken igen så gick vi och brände pengar i en massa klädaffärer i stället.

Nu ska jag inte få storhetsvansinne men gissa om jag blev förvånad när jag såg en bild på självaste Victoria Beckham i en tidning, gå runt med den här bilden:



Fniss....ja jag vet, säkert bara jag själv som tycker att det där är roligt. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0