Fånen?

Godmorgon allihopa!
Ny dag och solen skiner för fullt, lovely!
Har precis varit i duschen och nu sitter jag här och funderar på vad man ska ta och hitta på idag.
Funderar på att gå till stan och kolla om jag hittar någon fin topp att ha på Stinas inflyttningsfest på lördag.
Så blir det nog.


Nyduschad och vacker som en dag. (hahaha!)

Väntar o väntar varje dag på att min nya telefon ska dyka upp på posten, men icke då.
Kollar min mail som besatt flera gånger varje dag för där står "orderstatus" och dom väntar fortfarande på varor så jag får min beställning så jag antar att dom håller på och sätter ihop fånen nu. Sen ska den skickas från London hit till Sviden och SEN får jag den, så än kommer det nog att dröja ett tag innan jag har den i min hand men jag är otålig ändå...tycker att dagarna går alldeles för trögt framåt.
Men tiden brukar ju gå lite snabbare när man har roligt, så nu ska jag ta och göra mig iordning och gå ner till stan på festtopp-jakt.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0