Födelsedagar o ny frisyr

Okej blev ett inlägg lite tidigare än onsdag. :)
Sitter i syrrans tomma lägenhet, barnen är i skolan och syrran kämpar på på jobbet.
Ska möta syrran om någon timme utanför ett nyöppnat fik här i K-holm, vi tänkte äta lite lunch där för dom gör goda sallader o dylikt där också.

I går var jag i Natalies frisersalong och fixade håret. Gick dit vid halv tre och gick hemåt igen runt halv sju så det tog rätt lång tid men hon hade en kund som kom under tiden så jag fick vänta medan hon var klar med denne, så därför drog klockan iväg. Men jag är helnöjd med hårfärgen nu, passade på att byta lite frisyr också. :) Eller ja...jag ändrade luggen och tog bort sneluggen man haft sen högstadiet ungefär och gjorde en liknanade som Carolina Gynning har på bilden här nedanför och så klippte vi upp håret lite så det blev lite mer "liv" i det.

Idag måste vi köpa en present till mormor som fyller 86 år idag. Vi bestämde att vi skulle köpa en fin blomma med kruka till henne. Som 86-årig liten gumma så har man ju redan det mesta som man samlat på sig och fått genom åren, så det är alltid så svårt att hitta på present åt henne och morfar så det blir oftast att vi kommer med blomma och tårta.
Men mormor uppskattar mest sällskapet hon får vet jag så hon är nog nöjd med sin blomma. :)

Grattis till min kompis Karolin också som fyller 28 år idag!!! :)

Nu ska jag ta och göra mig iordning lite innan det är dags att traska ner till stan och möta upp systeryster.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0