Galen familj

Då var man hemma igen efter 5 roliga dagar med syrran och tjejerna både här i Stockholm och i K-holm.
Tiden går alltid så snabbt när man har roligt, tyvärr.
Sitter och kollar på bilderna jag tog på dom i fredags och inser vilken galen familj man har. :)


Syrran med sin "mini-tonåring" Albina.




Melinda vill också vara med och "misshandla" mamma...




Ja hej Mia där bak...




Sen ska tjejerna låtsasbrottas...


..men sen börjar det gå över till allvar och dom börjar brottas på riktigt...

Och nu när jag tittar på dom här bilderna saknar jag ju mina galningar jättemycket!
Får försöka övertala dom att komma hit igen snart eller så får jag åka dit.
Mmm, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: syster

saknar dig också

2010-09-22 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0