Hallå världen

Är så himla uttråkad just nu.
Jonas har haft möte under kvällen och sen efter skulle de på restaurang och äta och det brukar betyda en och annan öl också och att han kommer hem i natt.
Jag erkänner att jag är väldigt dålig på att vara ensam. Tycker att det är tråkigt att vara ensam, kanske för att jag är det så mycket så man aldrig får känna sådär att "åh vad härligt med en hemmakväll ensam i lugn o ro" utan för mig är det tvärtom "åh vad härligt att Jonas är hemma och få prata med någon."


Uttråkad...

Jag håller faktiskt på och letar efter en etta i K-holm.
Nej Jonas och jag ska inte göra slut eller något sånt! Men jag har pratat med honom om det här med att jag har så långt till mina kompisar o familj så man kan aldrig spontant ses och jag känner mig så ensam när han är ute och hittar på saker med sina kompisar, och jag vill inte känna så utan jag vill också kunna hitta på saker utan att vara så beroende av Jonas för att han är mitt enda sällskap. Men han kan inte alls tänka sig att flytta ifrån Stockholm för då kanske han vantrivs, även fast jag vantrivs nu.
Vill flytta till ett ställe där vi båda kan få det bra men jag orkar inte föra dom här diskussionerna IGEN så jag letar helt enkelt efter en etta i min hemstad där min familj och mina vänner håller till. Så när Jonas kommer att ha sina ölkvällar eller fester eller vad det nu är så är det bara för mig att åka till K-holm och umgås med mina nära o kära utan att behöva våldgästa o sova över hos syrran eller mamma varje gång. Sketabra.
Bara att få slippa sitta hemma och vänta likt en svartsjuk flickvän (vilket jag inte är) på att Jonas ska komma hem nångång. Är alldeles för långt och dyrt att åka fram o tillbaka under en kväll till K-holm.

Men nu är det snart slut på väntandet o ensamheten. :)
Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0