Hårfärg

Även fast Jonas brorsa "småmobbar" mig för att jag färgar håret så ofta så tar jag risken och vill färga det igen.
Som ni vet så hände en liten "olycka" med mitt hår tidigare under försommaren och det blev morotsfärgat, men syrrans killes dotter som är nyutbildad frisör fixade det så jag såg ut som människa igen. Sen blev det sommar på riktigt och mitt hår har bara blivit mer och mer orange hela tiden ju mer solen skinit på det. Nu ser det för hemskt ut tycker jag och på kort ser jag ju hur förjävlig jag ser ut i skallen. Men jag tänker inte bli brunett...eller jag vet inte vad jag vill ha för hårfärg. Är lite sugen på något mellanting, alltså varken brun eller blond om ni förstår?
Kan sätta in en bild på en ungefärlig färg som jag skulle vilja ha:



Nu vet jag att jag ser ut som den fula ankungen jämtemot Carolina Gynning men det var inte det jag menade, kolla på hennes hårfärg som hon har på bilden. Tror ni som känner mig på riktigt att det skulle vara något för mig?
Lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker! :)

Kommentarer
Postat av: syrran

jag tror det blir snyggt.kul med förändringar

2010-09-18 @ 17:18:05
Postat av: Nina

Okej, litar på dig så jag tar nog denna färgen. :)

2010-09-19 @ 09:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0