Jaha. Nähä.

Det blev ingen ölkväll för min del men lika glad är jag för det, även om jag gick miste om min kära öl som jag suktat efter hela halva dagen. Hade verkligen laddat för att sluka min Guinness, men icke.
Vad hände då undrar ni kanske?
Jo, Jonas ringde på mobilen och sa att han var i närheten av vårt hem och att han var på väg och hämta Mille från hunddagis och undrade om jag ville följa med. Jag som mest suttit inne och slöat hela dagen sa att jag ville med.
Under vägen när vi gick så frågade jag vart vi skulle i kväll, om dom hade bestämt något ställe än.
Ja, Copperfield ska vi till, sa Jonas.
Jaha sa jag. Vilka är det som ska med i kväll då?
Jonas började räkna upp Johan, Johan, Johan, Anders och så han själv och så jag.
Kommer det inga fler tjejer? undrade jag.
Nä då hade dom andra bangat så det skulle bli jag och så dom 5. Åh...tjo.
Det kan inte vilken Guinness i världen avhjälpa att jag skulle ensam med dom fem. :p
Varför inte dååå? undrade Jonas.
Ja, skulle DU vilja sitta ensam med Stina, Victoria, Sanna, Frida och mig?
Nä det skulle han ju inte kom han på då (även fast svaret satt väääldigt långt inne och han bara stod där med ett flin först.)
Så jaha...det får bli öl en annan kväll för min del i stället.

Hoppas att ni har en mysig kväll i allafall. :)


Buhuhuuu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0