Lägenhet!

Gissa vem som blivit med lägenhet?
Så jäkla glad just nu! :)
Först ringde jag och hörde mig för om lite saker som om det fanns kyl, frys o sånt och så fick jag numret till tjejen som bor där nu för att göra upp om en tid då syrran kunde komma o kolla på lägenheten.
Och så ringde jag upp syrran som mest undrade vad jag väntade på, hon tyckte inte att jag skulle dröja för länge för då kunde nån annan hinna före.
Så när vi la på luren så tänkte jag "det spelar ju faktiskt ingen roll hur den ser ut och lika billig lägenhet får jag vänta länge på." Så jag ringde upp fastighetsägaren igen som svarade på första signalen samtidigt som jag la av en hostattack rakt i örat på henne sen sa jag att jag ville ha lägenheten. Så hon ska skicka kontrakt till mig och så är det klart på allt letande efter lägenhet. Så jäkla skönt!

Ni får inte missförstå det hela. Jag älskar Jonas av hela mitt hjärta och det kommer (om jag får bestämma) alltid att vara vi. Jag tar den här lägenheten för att jag vill komma närmare mina kompisar och min familj och kunna umgås med dom dom gånger Jonas umgås med sina kompisar (ja även på vardagarna), men jag kommer ju att bo kvar i Stockholm och leva där. Svårt att förklara det hela så ni ska förstå, fast egentligen behöver jag ju inte förklara något...det är bara såhär det är.
Jonas förstår mig och tycker att det är okej och det är det viktiga.

Nu ska jag gå in på diverse möbelaffärers hemsidor och drömma mig bort lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0