Lägenhet

Sitter här med lite pirrepirr i magen.
I vanlig ordning tog jag upp min bärbara dator i sängen när jag vaknade för att se om det dykt upp några nya lägenheter på hemsidorna. Det började med dom gamla vanliga annonserna man sett i flera dagar nu, men så dök den upp...började med att se hyran 1566 kr...sen..nähä ingen bostadsrätt...centralt i Katrineholm...en etta! Såg ju knappt för jag hade inte ens hunnit gnugga ur sömnen ur ögonen än. Men det stämde efter en extratitt med uppspärrande ögon.
Slängde mig på telefonen för att ringa fastighetsägarna men inget svar. Vad faan svarar dom inte för?!
Så såg jag på deras hemsida att dom öppnade visst inte förrän kl 10 (dom slöfockarna).
Så nu sitter jag här och väntar o väntar. Har hunnit ändra mig och tänkt att lägenheten kanske ligger dumt till men samtidigt what the hell ...den ska ju vara en övernattningslägenhet mer eller mindre, tänker ju inte bo där permanent så då spelar det ju egentligen ingen större roll hur den ser ut. Dessutom ser den alldeles hemsk ut så går det ju alltid att fixa. Man har ju inte suttit o kollat på alla heminredningsprogram för intet. ;)

Nu är klockan tio.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0