Let´s get this party started!

Hittade faktiskt ett linne som jag ska ha på festen på lördag, skönt då var det överstökat också.
Brukar alltid riva ut hela garderoben för jag får alltid en sån ångest för vad man ska ha på sig på fester.
Inte många kläder som ser snygga ut på en köttbulle som jag.
Och så är presenterna till Stina inslagna och färdiga. :)
Nu längtar jag bara tills att lördagen ska komma!


Dom färdiga och inslagna presenter plus min linslus till katt.


Sen tänkte jag fota mitt linne så ni skulle få se...


Simba är sur på mig efter att blivit bortschasad...
Men här har vi mitt linne i alla fall. Tadaam.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Söt katt!:)

2010-09-24 @ 21:52:47
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0